צאט כתבה-חוויה קולינארית בצפון - תבשיל - יריד האוכל הביתי של ישראל
פתיחת מטבח
      הרשמה | שכחתי סיסמא
  • חפש מנה
  •      
  • חפש שם עסק
סוג מנה
סוג מטבח
ישוב
איזור
סגור חלונית

סגור חלונית הגדרות חיפוש נוספות:

עד מחיר
ש"ח
זמן התראה
כשרות
מנה ייחודית לחגים
אתר אישי משלוחים    צמחוני    אורגני    ללא גלוטן    טבעוני    דיאטתי

חוויה קולינארית בצפון

כתבת מערכת



חוויה קולינארית בצפון

כל זמן הוא זמן טוב לטיולים בצפון.
בשנים האחרונות התפתחה התיירות בצפון לרמה גבוהה ביותר, וכיום הצפון הינו פנינה תיירותית הן מבחינת נופיו המרהיבים, הן מבחינת מגוון האטרקציות שהוא מציע והן מבחינת החוויה הקולינארית שחופשה בצפון טומנת בחובה.
תיירות הצימרים משגשגת ופורחת, נדמה שבכל יישוב צפוני צצו להם צימרים כפטריות אחרי הגשם.
החוויה הקולינארית המוצעת בצפון הינה מראה למרקם האנושי המרכיב את הצפון היוצר פסיפס מיוחד במינו ומציע פולקלור קולינארי מגוון ביותר.
מכלול הטעמים בצפון יכול להיות החל מאוכל עממי מסורתי, אשר ניתן למצוא בשפע במגוון הכפרים הדרוזים, צ'רקסים וערבים באזורי הגליל, וכלה במסעדות גורמה יוקרתיות המציעות לסועדים שילוב ייחודי שלטעמים מקומיים עם ניחוחות אירופאים.
אם זה במסעדות המתמחות בבשרים ומאכלי ים, אם זה במסעדות המציעות שילוב בין טעמים מסורתיים לטעמי גליל מקומיים ועד לפנינת חמד של ממש לכל הצמחונים- טבעונים שבינינו מגוון מסעדות צמחוניות עם מטבח עשיר ומגוון, אשר נותנות זווית חדשה לגמרי ביחס למטבח הצמחוני, אשר נחשב בעיני רבים ללא מספק.
רוב רובה של חווית הצמחונות נמצא ביישוב הנקרא אמירים, יישוב צמחוני אשר הוקם ב-1958.
הצימרים באמירים מציעים לאורחיהם שפע של מסעדות צמחוניות, ולכל אחת הייחודיות שלה, דבר היוצר מטבח צמחוני עשיר ומגוון ביישוב אחד קטן.
תחום ההולך ונעשה פופולארי יותר ויותר בין נופשי הצימרים, הינו קייטרינג אישי לצימר.
לשירות זה מגוון יתרונות, הראשון שבהם - ארוחה שנבחרה על ידי הסועד לפי טעמו האישי, ושהוכנה בקפדנות ובהשקעה על ידי שף מקצועי.
מעבר לעובדה ששירות כזה מעניק חוויה קולינארית ברמה גבוהה ביותר, שירות כזה מהווה פינוק של ממש לאורחי הצימר, אין צורך לעזוב את המנעמים והתענוגות בתוך הצימר.
הצפון התפתח למרכז תענוגות: נוף עוצר נשימה, אוירה רומנטית וחגיגה קולינארית.

כל הזכויות שמורות לחברת תבשיל אינטרנט בע"מ © 2011. אתר תבשיל הוא שוק אוכל באינטרנט, המאפשר מפגש בין בשלנים ובשלניות ביתיים לקהל הרעבים באזור מגוריהם, שרוצים לאכול אוכל ביתי או להזמין קייטרינג ביתי. באתר גם מתכונים של מאכלי עדות בישראל, כגון מתכוני אוכל מרוקאי, אוכל טריפוליטאי, רוסי ועוד, טיפים, פורום אוכל ומידע לעסקים קטנים בתחום המזון.