צאט כתבה-אבזור בתוכניות בישול - תבשיל - יריד האוכל הביתי של ישראל
פתיחת מטבח
      הרשמה | שכחתי סיסמא
  • חפש מנה
  •      
  • חפש שם עסק
סוג מנה
סוג מטבח
ישוב
איזור
סגור חלונית

סגור חלונית הגדרות חיפוש נוספות:

עד מחיר
ש"ח
זמן התראה
כשרות
מנה ייחודית לחגים
אתר אישי משלוחים    צמחוני    אורגני    ללא גלוטן    טבעוני    דיאטתי

אבזור בתוכניות בישול

כתבת מערכת



אבזור בתוכניות בישול

בשנים האחרונות נדמה שעם ישראל גילה סוד כמוס שעד אז נחשב כמעוז אירופי או מזרח אסייתי בלעדי- חדוות הבישול, חגיגת הטעמים והאפשרויות הקולינאריות.
כפטריות אחרי הגשם צצו להן תוכניות בישול למכביר, אם זה בערוצים הממלכתיים, אם זה בערוצים המסחריים, בכבלים או בערוצי הלווין.
ובכל תוכנית שכזו חגיגה אמיתית המציגה את האפשרויות הבלתי נגמרות בבישול, את חדוות היצירה של תבשיל חדש וטעמים חדשים ומקוריים.
בין שאר הסטנדרטים החדשים שהציבו תוכניות הבישול, נוצרה עוד נישה נוספת - אביזרי מטבח.
אין ספק שתוכניות הבישול מציגות מטבחים מאובזרים מהאיכות הטובה ביותר וברמה הגבוהה ביותר.
אבזור המטבח בתוכניות הבישול מוקפד ביותר דבר היוצר מראה אסתטי, נקי ומקצועי, ומאפשר לשף התוכנית להעביר את החוויה הקולינארית המתרחשת בסט מטבחו מעבר למסך ולהגיע לצופה.
המטבח המצולם מאובזר מכל טוב: משטחי חיתוך מסיליקון, קולפנים איכותיים היכולים להתמודד עם כל סוג של ירק, סוטאז'ים יוקרתיים בגימורי טפלון, סכיני חיתוך שרק ניתן להתקנא בהם וסכיני ירקות מעולים.
ציוד שעושה חשק להפשיל שרוולים, להיכנס למטבח ולהתחיל לבשל.
בנוסף, מצוידים המטבחים המצולמים בציוד חשמלי למטבח שנדמה כאילו הגיע ממסעדת הגורמה היוקרתית ביותר.
לא מעט תוכניות בישול משתמשות במוצריהן של חברות כגון קיצ'ן אייד, קנווד, סימנס ועוד רבות אחרות המציעות מוצרים באיכות גבוהה שלא כולם מתאימים למטבח או לכיס הפרטי של צופי התוכנית.
עם זאת, המטבחים המאובזרים שמציגות התוכניות, יצרו דור חדש של קוני מטבחים, גברים ונשים כאחד, אשר הציבו רף גבוה של עיצוב ואבזור המטבח הישראלי.
תוכניות הבישול יצרו עידן חדש בתחום הקולינריה בישראל.

כל הזכויות שמורות לחברת תבשיל אינטרנט בע"מ © 2011. אתר תבשיל הוא שוק אוכל באינטרנט, המאפשר מפגש בין בשלנים ובשלניות ביתיים לקהל הרעבים באזור מגוריהם, שרוצים לאכול אוכל ביתי או להזמין קייטרינג ביתי. באתר גם מתכונים של מאכלי עדות בישראל, כגון מתכוני אוכל מרוקאי, אוכל טריפוליטאי, רוסי ועוד, טיפים, פורום אוכל ומידע לעסקים קטנים בתחום המזון.