צאט כתבה-בקבוק יין ותבשילים ביתיים - תבשיל - יריד האוכל הביתי של ישראל
פתיחת מטבח
      הרשמה | שכחתי סיסמא
  • חפש מנה
  •      
  • חפש שם עסק
סוג מנה
סוג מטבח
ישוב
איזור
סגור חלונית

סגור חלונית הגדרות חיפוש נוספות:

עד מחיר
ש"ח
זמן התראה
כשרות
מנה ייחודית לחגים
אתר אישי משלוחים    צמחוני    אורגני    ללא גלוטן    טבעוני    דיאטתי

בקבוק יין ותבשילים ביתיים

שגיא קופר


( לאתר הכותב)
בקבוק יין ותבשילים ביתיים

בקבוק יין כמשלים לתבשילים ביתיים לעיתים קרובות מתלבטים עם איזה יין עדיף להגיש – או להציג – מאכל מסוים.
אם אתם מוכרים אוכל, ביתי או אחר, תוכלו לשפר ולשדרג את חווית הלקוח שלכם, אם תציעו לו את היין המתאים לאוכל ולמנות שאתם מוכרים.
גם אם לא ישאלו אתכם, תמיד נחמד לאמור "ואת זה תוכלו ללוות ביין זה או זה, או בירה זאת או אחרת.
" כדאי לא להסתפק בהמלצה, אלא אפילו להציע את היין "ממש".
בקבוק יין במחיר סביר, יחד עם ארוחה זוגית או משפחתית לסוף שבוע יוכל להיות מקור לרווח נאה, וגם ייתפס כשיפור בשרות ללקוח.
ליקבי ברקן מגוון גדול של יינות אדומים ולבנים.
מומחי היין שלהם מגישים מדריך לשילוב גבינות ויין, ממוקד, קצר ולעניין.
הדפיסו, גזרו ושימרו – אפשר על המקרר - לפעם הבאה שאתם מארגנים אירוח עם גבינות ומטעמים אחרים.
קחו גם את המדריך הזה כסמן לטעמי האוכל שלכם, ונסו להתאים לו את היין שאתם "מרגישים" שיתאים לו ביותר, על פי טעמי הגבינה השונים: סוג גבינה קשקבל, חצי קשה (חלב צאן) טעמים חריף, פיקנטי להגיש עם תאנים,ענבים אדומים, מלון ,אגוזים, אגסים בשלים יינות אדומים מרלו, קברנה סוביניון , פינוטאז' ------------------------------------------------------------- סוג גבינה פרמזן, צהובה קשה (חלב בקר) טעמים מיושן, מעט מלוח קצת חריף להגיש עם תאנים,ענבים אדומים, אגסים בשלים יינות אדומים שיראז, קברנה סוביניון ------------------------------------------------------------- סוג גבינה קממבר, (חלב בקר) גבינת עובש טעמים מורכבים, חמאתיים אגוזיים להגיש עם חמאה ובגט, תאנים,ענבים, אגוזים יינות אדומים קברנה סוביניון ------------------------------------------------------------- סוג גבינה פרומעז, (חלב עזים) -חצי רכה טעמים עשבוניים להגיש עם פשטידות עם ירקות, רוטב טרטוליני יינות אדומים מרלו, קברנה סוביניון   באתר יקבי ברקן - barkan-winery.
co.
il – המומחים ליין אדום – תוכלו למצוא מאמרים רבים על יין, על מגוון הריחות והטעמים שבו, ועוד ועוד .
באתר "בקבוק", תוכלו למצוא מידע על יינות ישראליים רבים, ותוכלו גם להתייעץ איתנו בדבר התאמת יין ואוכל בכתובת הבאה : sagi@Bakbuk.
co.
il

שגיא קופר הוא עורך אתר Bakbuk.co.il וכתב היין והמשקאות של YNET ובעל טור שבועי בו. כמו כן הוא כותב למגזינים ופרסומים נוספים בארץ ובחו"ל. במשך כחמש שנים כתב ב- ynet את "שובו של ההרינג" – טור שבועי על אוכל מרכז אירופאי ותרבות האוכל העולמית. בין השאר מעביר קופר סדנאות בתחום היין והבירה באירועים פרטיים וכן בשיתוף פעולה עם רשת ישרוטל, בבתי המלון שלה במצפה רמון ובאילת.

כמבשל בירה ביתית, ייסד בשנת 2003 את מועדון הבירה הישראלי, וכמייסדו והעומד בראשו הוא פועל במרץ לסייע למבשלות בוטיק ישראליות ולקידום התחום בכלל. פעילויות המועדון כוללות פסטיבלים, ערבי טעימה ותחרות יצרני בירה, שהחשובה בהן מתקיימת מדי שנה וניגשים אליה עשרות מבשלי בירה ביתית.

בפברואר 2006 הקימו שגיא קופר וטל גל-כהן את אתר האינטרנט "בקבוק" Bakbuk.co.il – פורטל היין והמשקאות של ישראל. יחד הם גם כתבו את הספר "אלכוהול וקוקטיילים – המדריך הקלאסי", שיצא לאור בהוצאת כרטא, בשנת 2008.

כל הזכויות שמורות לחברת תבשיל אינטרנט בע"מ © 2011. אתר תבשיל הוא שוק אוכל באינטרנט, המאפשר מפגש בין בשלנים ובשלניות ביתיים לקהל הרעבים באזור מגוריהם, שרוצים לאכול אוכל ביתי או להזמין קייטרינג ביתי. באתר גם מתכונים של מאכלי עדות בישראל, כגון מתכוני אוכל מרוקאי, אוכל טריפוליטאי, רוסי ועוד, טיפים, פורום אוכל ומידע לעסקים קטנים בתחום המזון.