צאט כתבה-טיפים להצלחה בעבודה עם אתר תבשיל - תבשיל - יריד האוכל הביתי של ישראל
פתיחת מטבח
      הרשמה | שכחתי סיסמא
  • חפש מנה
  •      
  • חפש שם עסק
סוג מנה
סוג מטבח
ישוב
איזור
סגור חלונית

סגור חלונית הגדרות חיפוש נוספות:

עד מחיר
ש"ח
זמן התראה
כשרות
מנה ייחודית לחגים
אתר אישי משלוחים    צמחוני    אורגני    ללא גלוטן    טבעוני    דיאטתי

טיפים להצלחה בעבודה עם אתר תבשיל

כתבת מערכת


( לאתר הכותב)
טיפים להצלחה בעבודה עם אתר תבשיל

טיפים להצלחה בעבודה עם אתר תבשיל אתר תבשיל הינו כלי יעיל ומוכח למכירה וקנייה של אוכל ביתי.
העבודה באמצעות האתר מאפשרת מצד אחד לבעלי כישרון בבישול ואפיה ליהנות מפלטפורמה חינמית אשר מאפשרת להם להקים מטבח בתוך מספר דקות ולהתחיל לשווק את תוצרתם בכל רחבי הארץ.
ומצד שני מאפשרת לחובבי האוכל הביתי להזמין הביתה אוכל מכל סוג וכל עדה בכל מקום בארץ.
מיהו בעל מטבח באתר תבשיל? בעל מטבח באתר תבשיל יכול להיות אחד מאילו: - בשלנים ביתיים - בשלנים אשר מבשלים בבית הלקוח - שפים פרטיים (בעלי דיפלומה וניסיון מוכח) - קייטרינג ביתי אשר מציע מגוון מנות ביתיות לאירועים קטנים וגדולים - יצרני גבינות/זיתים/יינות/בירות/ריבות והכל ייצור ביתי/אישי/עבודת יד מיהם הקונים באתר תבשיל? הקונים באתר תבשיל הם כל אזרחי ישראל הרעבים לאוכל ביתי שמזכיר אוכל של אמא או אם במקרה של חלקכם אמא לא ידעה לבשל אז את האוכל של השכנה ממול J כמה דוגמאות: - סטודנטים רעבים - רווקים שרוצים למלא את המקרר באוכל שמזכיר את בית אמא - חברות וגופים מסחריים שרוצים לגוון את ארוחות הצהרים (לא רק מסעדות בחוץ) פצים להזמין סיר קוסוקוס ריחני ישירות למשרד או כל מנה אחרת - משפחה ברוכת ילדים שההורים עסוקים בעבודת היום יום ומעוניינים שהילדים (וגם הם J) יוכלו מזון טעים בריא וביתי - ועוד ועוד ועוד .
.
.
טיפים לעבודה יעילה יותר באתר לבשלנים: - הזינו את הפרטים שלכם בצורה נכונה ומלאה (הזנה לא תקינה של הפרטים עלולה לשבש את התקשורת עם המטבח וליצור אובדן הכנסת אפשרית) - תארו את המטבח והמנות שבתוכו בצורה הברורה והמגרה ביותר.
מחפשי האוכל מעוניינים למצוא את מבוקשם במהירות המרבית ולקבל כמה שיותר אינפורמציה רלוונטית מבעל המטבח - הכניסו תמונות למטבח ולמנות שלכם.
אין כמו מראה עיניים.
אנשים אוכלים ראשית עם העיניים ורק אחר כך עם הפה - תמחרו את המנות בצורה הוגנת כך שמצד אחד לא תהיה יקרים מדי אך מצד שני שיישאר רווח בצידם - הכניסו תפריט עשיר הכולל את כל המנות שאתם מציעים.
מטבח בעל מנה בודדת יוצר הרגשה פחות מזמינה מאשר מטבח עשיר במנות - פתחו אתר אישי.
אתר אישי הינו הכלי היעיל ביותר לקידום העסק שלכם באתר תבשיל.
האתר האישי מציע מספר יתרונות שאינם קיימים במטבח הרגיל והם: א) מיתוג אישי שלכם (פרסונליזציה) בכך שיש לכם אתר נפרד עם לוגו שלכם ותמונה מקדימ שלכם וכל זאת בכתובת ייחודית שאתם בוחרים.
ב) אפשרויות הזנת תכנים כגון: וידאו, בלוג, מתכונים, מבצעים, חמשת הנבחרים .
.
.
ג) כל אחד מהתכנים שהזנתם מופיע באופן אקראי בדף הבית ובכך מגדיל משמעותית את החשיפה למטבח שלכם.
- שלחו את הקישור למטבח שלכם לחברים שיפיצו בדוא"ל למכרים שלהם.
זה יעזור לכם להשיג חשיפה נוספת.
- הזינו טיפים דרך דף הטיפים.
בסיום כל טיפ ניתן קרדיט עם קישור למטבח של בעל הטיפ - השקיעו מעט זמן וכתבו בלוג אשר יהווה סיבה נוספת להיכנס למטבח שלכם - העלו סרטון תדמית לאתר האישי שלכם בו כל מחפש אוכל ביתי יוכל להתרשם מהמטבח שלכם ומכם.
הוכח כי סרט תדמית מגדיל משמעותית את סיכויי המוצר להימכר.
- השתתפו בפורום האתר והחליפו שאלות תשובות וחוויות לאכלנים: - עבדו עם מערכת החיפוש המתקדם של האתר.
האתר מצויד במיטב טכנולוגיות החיפוש ומאפשר חיפוש במגוון חיתוכים על מנת שתמצאו את מבוקשכם במהירות וביעילות - דרגו את המנות שהזמנתם.
דירוג הגולשים הינו הכלי היעיל והחשוב ביותר בכדי ליצור ביקורת אובייקטיבית ובכך להעלות את רמת השירות והאיכות של המטבחים באתר - כתבו תגובות והגיבו לתגובות של אחרים.
כמו במקרה הדירוג, גם בנושא התגובות פועל אותו ההיגיון, בכדי ליצור בקורת אובייקטיבית ובכך להעלות את רמת השירות והאיכות של המטבחים באתר יש לכתוב תגובות לבעלי המטבחים - היכנסו לפורום תבשיל ושתפו אותנו בשאלות חוויות ועוד.
.
.

אתר האינטרנט "תבשיל", מעתיק את רעיון "שוק האוכל" המוכר והטוב לבמה הווירטואלית המקוונת. "תבשיל" מציע פלטפורמה חינמית עבור חובבי בישול בה הם יכולים להציג את מאכליהם לציבור הגולשים, ולהציעם למכירה. למעשה, האתר מעניק פתרון מקיף לבשלנים הביתיים והמקצועיים החל ממכירת מאכליהם ועד לייעוץ בבניית עסק קטן, ללא דמי תיווך, ולהפוך את הבישול הביתי לכלי ליצירת הכנסה נוספת.
"תבשיל" מאפשר לכל "שף בנעלי בית", שנהנה עד כה מקהל מעריצים מקומי, בעיקר של משפחה ומקורבים, להפוך את תחביב הבישול לקריירה שנייה או כזאת שתתנהל במקביל לזאת שכבר קיימת.
"תבשיל" מציע פלטפורמה חינמית של הצגת מאכלים והתקשרות עם הלקוחות. אבל עבור אלה שירצו לקחת את הנושא צעד אחד קדימה ולהשתמש במיזם כדי לנהל קריירה מלאה, מציע האתר שירותי 'פרימיום'. השף הביתי יכול ליהנות משירותי אתר אינטרנט שייבנה עבורו, בלוג אישי ותכני וידאו, בהם יוכל לצלם עצמו מכין מאכלים - ממש בדומה לתכנית בישול פרטית.

כל הזכויות שמורות לחברת תבשיל אינטרנט בע"מ © 2011. אתר תבשיל הוא שוק אוכל באינטרנט, המאפשר מפגש בין בשלנים ובשלניות ביתיים לקהל הרעבים באזור מגוריהם, שרוצים לאכול אוכל ביתי או להזמין קייטרינג ביתי. באתר גם מתכונים של מאכלי עדות בישראל, כגון מתכוני אוכל מרוקאי, אוכל טריפוליטאי, רוסי ועוד, טיפים, פורום אוכל ומידע לעסקים קטנים בתחום המזון.